Pozycjonowanie stron internetowych w Obornikach
Na czym polega usługa SEO dla stron www z Obornik?
Usługa SEO to zbiór czynności wykonywanych w ramach strony internetowej w celu uzyskania jak najwyższej pozycji w wynikach wyszukiwania Google. Wśród nich najczęściej wyróżnia się:
- optymalizacja znaczników meta
- optymalizacja kodu HTML i CSS
- umieszczenie słów kluczowych w kodzie
- optymalizacja zdjęć
- i wiele innych
Wyszukiwarka Google podczas oceny strony internetowej bierze pod uwagę ponad 200 różnych czynników. Nie oznacza to, że należy je wszystkie uwzględniać na swojej stronie, ale na pewno zastosowanie najistotniejszych z nich zdecydowanie pozytywnie wpłynie na pozycję w wynikach wyszukiwania. Posiadając zoptymalizowaną stronę www można przejść do kolejnego etapu czyli jej pozycjonowania. Pozycjonowanie strony internetowej dla firmy z Obornik w głównej mierze polega na zdobywaniu linków do naszej strony. Nie każdych linków – tylko i wyłącznie tych wartościowych, niebędących uznanym przez Google za SPAM. Wymaga to odpowiedniego researchu i doświadczenia ponieważ linkowanie ze spamerskich źródeł może mieć odwrotny skutek do zamierzonego.
Czy firmy z Obornik powinny brać pod uwagę pozycjonowanie lokalne?
Oborniki to miasto posiadające ponad 19 tysięcy mieszkańców. Na terenie miasta i gminy znajduje się wiele firm z różnych branż. Wśród wielu firm oferujących podobne usługi nie łatwo jest się wyróżnić – z pomocą przychodzi usługa pozycjonowania lokalnego w Google. Polega ona na tym, aby pozycjonowana strona wyświetla się w wyszukiwarce Google na słowo kluczowe + Nazwa miejscowości. Dla kwiaciarni będzie to np. „Kwiaciarnia Oborniki” a dla salonu fryzjerskiego „fryzjer damski Oborniki”. Orientacyjne ceny takich usług przedstawiliśmy poniżej.