Jak dodać stronę do Google Moja Firma?
W dzisiejszym wpisie wytłumaczymy krok po kroku w jaki sposób dodać naszą stronę internetową do Google Moja Firma, dzięki czemu będzie ona widoczna dla użytkowników przeglądających także Google Maps. Warto to zrobić zwłaszcza, że potrwa to kilka minut tak więc do dzieła.
Aby dodać naszą firmę do Google Moja Firma musimy zalogować się na swoje konto Googlowe na stronie business.google.com.
Po zalogowaniu kliknij ikonę w prawym dolnym rogu i wybierz „dodaj lokalizację”. Następnie wpisz nazwę swojej firmy oraz miasto w którym się znajduje. Jeżeli nigdy wcześniej nie posiadałeś wizytówki w Miejscach Google to zostanie wyświetlony komunikat o braku wyników. Potwierdź, że wpisane dane są prawidłowe i uzupełnij dane o swojej firmie.
Ostatnim krokiem jest potwierdzenie, że jesteśmy uprawnioną osoba do zarządzania firmy.
Po kliknięciu „dalej” zostaniemy poinformowaniu o konieczności weryfikacji naszej wizytówki w Google Moja Firma. W tym celu na wskazany przez nas adres zostanie wysłana kartka pocztowa z kodem. Po jej otrzymaniu w panelu Google Moja Firma ,przy danej wizytówce, wybieramy „zweryfikuj tę lokalizację” i wpisujemy kod.
Od tej chwili nasza wizytówka posiadać będzie status zweryfikowanej dzięki czemu będziemy mogli m.in. zmieniać sposób wyświetlania danych naszej firmy.
[yasr_visitor_votes size=”medium”]