Usługa SEO to zbiór czynności wykonywanych w ramach strony internetowej w celu uzyskania jak najwyższej pozycji w wynikach wyszukiwania Google. Wśród nich najczęściej wyróżnia się:
Wyszukiwarka Google podczas oceny strony internetowej bierze pod uwagę ponad 200 różnych czynników. Nie oznacza to, że należy je wszystkie uwzględniać na swojej stronie, ale na pewno zastosowanie najistotniejszych z nich zdecydowanie pozytywnie wpłynie na pozycję w wynikach wyszukiwania. Posiadając zoptymalizowaną stronę www można przejść do kolejnego etapu czyli jej pozycjonowania. Pozycjonowanie strony internetowej dla firmy z Obornik w głównej mierze polega na zdobywaniu linków do naszej strony. Nie każdych linków – tylko i wyłącznie tych wartościowych, niebędących uznanym przez Google za SPAM. Wymaga to odpowiedniego researchu i doświadczenia ponieważ linkowanie ze spamerskich źródeł może mieć odwrotny skutek do zamierzonego.
Oborniki to miasto posiadające ponad 19 tysięcy mieszkańców. Na terenie miasta i gminy znajduje się wiele firm z różnych branż. Wśród wielu firm oferujących podobne usługi nie łatwo jest się wyróżnić – z pomocą przychodzi usługa pozycjonowania lokalnego w Google. Polega ona na tym, aby pozycjonowana strona wyświetla się w wyszukiwarce Google na słowo kluczowe + Nazwa miejscowości. Dla kwiaciarni będzie to np. „Kwiaciarnia Oborniki” a dla salonu fryzjerskiego „fryzjer damski Oborniki”. Orientacyjne ceny takich usług przedstawiliśmy poniżej.
Zapraszamy do kontaktu wszystkie firmy z miasta i gminy Oborniki. Nasi specjaliści odpowiedzą Państwu na wszystkie pytania a w przypadku chęci podpisania umowy mogą przyjechać do siedziby Państwa firmy – to niecała godzina drogi od Poznania.
Ostateczny koszt pozycjonowania lokalnego dla firm z Obornik zależy od branży w jakiej firma działa i liczby konkurencji na rynku. Poniżej w tabeli przykładowy cennik:
Słowo kluczowe | Koszt m-c | ||
---|---|---|---|
mechanik Oborniki | 50 zł | ||
salon fryzjerski Oborniki | 70 zł | ||
notariusz Oborniki | 80 zł |
21
lat doświadczenia
w branży
335
wykonanych
stron www
880
pozycjonowanych
słów kluczowych
110
prowadzonych
kampanii Google Ads